{10595}: Vad tänkte du? Det är ju avvaktande hög klubba och han skulle ju såklart kunnat ta en avblåsning. Eller jag kanske missar något annat i videon?
Inlägg: 2694158
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Padrone78: Ja du missar något annat. Efter han åker förbi pucken så glider han i snigelfart till bänken. Killen jobbar verkligen ingenting och det är därför fansen i Toronto var upprörda.