Inlägg: 2694798
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Tycker den är god liksom, sen är ju namnet kul. Arboga 10,5 eller vad den heter är ju dock vidrig.
Vi har väl varit inne på detta förut, men förutom gammaldags hembränt med finkel, är Gauffins dubbelblandning inget man rekommenderar till vänner
Sådant äckelpäckel
Vi har väl varit inne på detta förut, men förutom gammaldags hembränt med finkel, är Gauffins dubbelblandning inget man rekommenderar till vänner
Sådant äckelpäckel
Med reservation för att minnet sviker, då jag inte har druckit den typen av fjortisöl de senaste 20 åren.