+ 2
Inlägg: 2694794
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Ser att Josh passat på att fria nu när det klirrat till lite i kassan. Stort grattis till honom och hoppas de får ett underbart bröllop!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Kör ni inte på vodkan i stället? Jag letade efter någon rysk men kom på att systemet har tagit bort allt från Ryssland så fick nöja mig med polska dworek. Skål.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Är inte Norrlands den äckligaste ölen som finns? Alltså... Kung, Three Towns Fat, Fem komma tvåan, Falcon Export och Sofiero är ju alla delikatesser i jämförelse.
Med reservation för att minnet sviker, då jag inte har druckit den typen av fjortisöl de senaste 20 åren.
Med reservation för att minnet sviker, då jag inte har druckit den typen av fjortisöl de senaste 20 åren.
Kikar lite blandat på sista matchen förra säsongen och 'Gangs of New York