puffe: Kör ni inte på vodkan i stället? Jag letade efter någon rysk men kom på att systemet har tagit bort allt från Ryssland så fick nöja mig med polska dworek. Skål.
Inlägg: 2694801
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10595}: Vet inte om den finns kvar, men fanns polskt brännvinn som hette Zubrowka. Hade ett grässtrå i flaskan, något som Visenten(europas bisonoxe gillade). smakade lite som kola-skoremmar, om nån minns vad jag menar
+ 1