{10015}: Hade väl för mig det då jag anser att vi har juniorer som är bättre.
Inlägg: 2695647
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}: Wiktor Nilsson är ju inte en junior sen två säsonger tillbaka. Det var inte Eklund du menade nu? Eller du kanske bara menade att LP är bättre.