{6870}: Wiktor Nilsson är ju inte en junior sen två säsonger tillbaka. Det var inte Eklund du menade nu? Eller du kanske bara menade att LP är bättre.
Inlägg: 2695654
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Jag menar att vi har egna juniorer som kan göra samma jobb som WN. Fimpen jr ja tack men ej troligt.
+ 1