1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507705 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2695979

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}: Unnar inte DIF att spela i SHL någonstans (gör jag inte Brynäs heller iofs) men hade hellre haft upp dem då MoDo trivs på Hovet.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}:
Mjaa 7 säsonger i HA och sen en riktigt fin säsong i SHL för Modo, flera väldigt jobbiga säsonger i SHL för Brynäs med urtåg till HA, nu var vi nere och vände, sååå, perspektiv på det du önskar, lätt att ha lite stå k… ,🤣, ”önskar inte dom i SHL” 🤣🤘, kommer däremot bli svettiga känslor för min del när vi möts, men säkert härliga drabbningar, och viktigast av allt i mitt perspektiv är att både Brynäs & Modo återettablerar sig hårt i högsta ligan 😎😉

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB