+ 3
Inlägg: 2696187
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10071}: Vi ses till hösten i Hägglunds, jag bjuder på första ölen ❤️
+ 1
Mjaa 7 säsonger i HA och sen en riktigt fin säsong i SHL för Modo, flera väldigt jobbiga säsonger i SHL för Brynäs med urtåg till HA, nu var vi nere och vände, sååå, perspektiv på det du önskar, lätt att ha lite stå k… ,🤣, ”önskar inte dom i SHL” 🤣🤘, kommer däremot bli svettiga känslor för min del när vi möts, men säkert härliga drabbningar, och viktigast av allt i mitt perspektiv är att både Brynäs & Modo återettablerar sig hårt i högsta ligan 😎😉