Inlägg: 2696259
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10595}: Alla härinne älskar MoDo, fast vi visar det på olika sätt
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10595}: Det skulle väl vara det okunniga med att skriva att man signerat med Olofsson i fem år. Jag trodde riktiga supportrar visste att det i praktiken är tre år, för de två sista är bara optionsår. Då med lägre betalt.
+ 3
Ska vi vara seriösa så kan du se att mina inlägg är av seriös typ och bidragit mycket till diskussionen. Att jag frågar varför vi signerar Jesper Olofsson i 5 år är väl inte något man ska bli hånad för på hockeysnack?