1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507705 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2696261

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10595}: Det skulle väl vara det okunniga med att skriva att man signerat med Olofsson i fem år. Jag trodde riktiga supportrar visste att det i praktiken är tre år, för de två sista är bara optionsår. Då med lägre betalt.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Så man är inte en riktig supporter om man inte läser Allehanda. För jag kan inte hitta den informationen någonstans här på internet när jag googlar. Bor tyvärr inte längre i Örnsköldsvik så är ganska ointresserad om vad som händer på gatorna där och tänker inte betala bara för att läsa någon modoartikel en gång i månaden.

Jag ber om ursäkt för min okunnighet!

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB