Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Så man är inte en riktig supporter om man inte läser Allehanda. För jag kan inte hitta den informationen någonstans här på internet när jag googlar. Bor tyvärr inte längre i Örnsköldsvik så är ganska ointresserad om vad som händer på gatorna där och tänker inte betala bara för att läsa någon modoartikel en gång i månaden.

Jag ber om ursäkt för min okunnighet!