+ 6
Inlägg: 2696651
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10595}: Det tycker jag du kan göra, min tanke är att följande lag kommer tillhöra botten 6 nästa säsong, alltså plats 9-14, Inbördes ordning avgörs under säsongen. HV71, Uppflyttat lag(Brynäs?), Modo, Malmö, Timrå, Örebro.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10595}: Själv hoppas jag bara mer på Skellefteå efter att ha hört intervjuer med Rögle.
När tappade de sitt hjärta?
När tappade de sitt hjärta?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10595}:
Det beror på hur bra Anton B är. Laget är helt ok. Gissar att målvaktsidan blir bättre.
Det beror på hur bra Anton B är. Laget är helt ok. Gissar att målvaktsidan blir bättre.
Är John Nyberg, Oscar Engsund, Olle Alsing, Willian Nilsson Ignberg spelarna som kommer att göra laget bättre?
Jag är beredd att spela på HV-Brynäs i kval nästa säsong.