{10595}: Det tycker jag du kan göra, min tanke är att följande lag kommer tillhöra botten 6 nästa säsong, alltså plats 9-14, Inbördes ordning avgörs under säsongen. HV71, Uppflyttat lag(Brynäs?), Modo, Malmö, Timrå, Örebro.
Inlägg: 2696687
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Labanlasse: Linköping kommer hamna botten 6, tror Timrå eller Örebro placerar sig högre