NuMo: Jag förstår att domare är fd spelare som inte alltid varit bra nog för att bli fantastiska spelare. Jag köper att de gör en felbedömning, även om det sårar mig
Inlägg: 2696935
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Det börjar ta sig.
I de senaste två inläggen har du ödmjukt förklarat att du förstår de som inte förstår allt lika bra som dig.
Det börjar likna att du kanske har spelförståelse nog att debattera i en gästbok som handlar om tyckande och debatt.
I de senaste två inläggen har du ödmjukt förklarat att du förstår de som inte förstår allt lika bra som dig.
Det börjar likna att du kanske har spelförståelse nog att debattera i en gästbok som handlar om tyckande och debatt.
+ 1