+ 3
Inlägg: 2699922
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Franzen hade väl 32 poäng i HA och en säsong med 30 poäng i SHL.Södergran har som bäst producerat hälften så mycket poäng som the Mule.
Men, nej. Ingen NHL-klubb lär plocka Dahlen om han inte skärper sig rejält.
Men, nej. Ingen NHL-klubb lär plocka Dahlen om han inte skärper sig rejält.
+ 1
Hade varit roligare om artikeln hade rört ett lite mer otroligt scenario, exempelvis att San Jose skulle vilja ha tillbaka Jonathan Dahlén.