+ 1
Inlägg: 2699929
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Kapaciteten har han absolut men frågan är om han inte är lite för bekväm om du förstår vad jag menar.
Lär ju inte få medhåll från mina övriga Timråvänner men det är iallafall men åsikt gällande Dahlén.
Hoppas och tror dock att vår nya tränare kan få han på rätt spår igen för hans egen skull, även om det skulle innebära att vi tappar honom men man ska inte ta ifrån nån chansen att spela i NHL.
Lär ju inte få medhåll från mina övriga Timråvänner men det är iallafall men åsikt gällande Dahlén.
Hoppas och tror dock att vår nya tränare kan få han på rätt spår igen för hans egen skull, även om det skulle innebära att vi tappar honom men man ska inte ta ifrån nån chansen att spela i NHL.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Ingen NHL-klubb lär plocka Dahlén så länge han inte är bra.
Men, nej. Ingen NHL-klubb lär plocka Dahlen om han inte skärper sig rejält.