+ 3
Inlägg: 2704212
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Koff: Det är du redan ;)
Haha nä flåt.
Jag håller med, dessutom extra kul med ganska många Modoiter i VM, blir klart roligare att följa dessa lag!
Haha nä flåt.
Jag håller med, dessutom extra kul med ganska många Modoiter i VM, blir klart roligare att följa dessa lag!
Nu talar jag för mig själv,
Men i dessa oroliga tider så är jag glad att Modo finns och man kan fokusera/drömma på/om hockey mellan varven.
Utan MoDo hockey hade man blivit knäpp.