Inlägg: 2704228
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Gavelo:
Haha då är vi minst 2 😉
Tänkte svara dig tidigare att de kul någon oxå kalla mig för ”grabben” 😂😉
Ska vi inte prata om ordet ”hen” nu? 😉 vad tycker du?
Nä skämt åsido.
Nu är vi vänner va? 🥹
Ja de var länge sedan man kunde se VM med några modoiter i.
Lär bli fler så småningom.
Tror vi att vi får se Karlin som förbundskapten nån gång?
Haha då är vi minst 2 😉
Tänkte svara dig tidigare att de kul någon oxå kalla mig för ”grabben” 😂😉
Ska vi inte prata om ordet ”hen” nu? 😉 vad tycker du?
Nä skämt åsido.
Nu är vi vänner va? 🥹
Ja de var länge sedan man kunde se VM med några modoiter i.
Lär bli fler så småningom.
Tror vi att vi får se Karlin som förbundskapten nån gång?
Haha nä flåt.
Jag håller med, dessutom extra kul med ganska många Modoiter i VM, blir klart roligare att följa dessa lag!