1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507705 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2704955

Sv: Silly season
Peja: Superfin spelare i ungefär hälften av matcherna han spelade, vilket var ungefär hälften av de tillgängliga matcherna på grund av skador. Samma sak i Frölunda. Så de som planerar att lägga de +300 han kostar i månaden för börja med den matematiken och räkna baklänges för att analysera ROI.

Svarskommentarer

Sv: Silly season
Mano:Frölunda verkar ju eventuellt intresserade av att behålla Ruohomaa. Känns som en sån kille som definitivt hade spelat i NHL om det inte vore för vissa defekter i hans spel. Tyckte han var otroligt bra i Leksand för några år sedan, men då var han ju några år yngre och i en annan typ av omgivning. Ändå väldigt intressant att han lyckades relativt väl i Frölunda, han är verkligen inte den typen som man tänker på som en typisk Frölundaspelare 2024. Rönnberg brukar gilla sina skridskostarka "robotar"...

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB