Mano:Frölunda verkar ju eventuellt intresserade av att behålla Ruohomaa. Känns som en sån kille som definitivt hade spelat i NHL om det inte vore för vissa defekter i hans spel. Tyckte han var otroligt bra i Leksand för några år sedan, men då var han ju några år yngre och i en annan typ av omgivning. Ändå väldigt intressant att han lyckades relativt väl i Frölunda, han är verkligen inte den typen som man tänker på som en typisk Frölundaspelare 2024. Rönnberg brukar gilla sina skridskostarka "robotar"...
+ 1