Inlägg: 2705039
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Silly: Om jag får flika in med en tänkt anledning.
Koch är säkert bättre än Byström men med Byström får man lite klubbhjärta.
Vad man värderar högst mellan dem är nog upp till var och en.
Koch är säkert bättre än Byström men med Byström får man lite klubbhjärta.
Vad man värderar högst mellan dem är nog upp till var och en.
Sv: Silly season
+ 15
Berätta gärna för mig vad vi garanterat får av Byström?
Nu vart jag nyfiken?
Har inte sett honom på 10 år?