Inlägg: 2705049
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Gavelo: Läste att backen Jacob Larsson, Belleville Senators (Ottawa) är någon MoDo tittar på. Så vi får se;)
+ 2
Sv: Silly season
Gavelo: byström klubbhjärta? tveksam. dels för han valde FBK en gång i tiden, och dels för han hade chansen att skriva på för oss tidigare men valde pengarna utomlands.
+ 5
Sv: Silly season
Gavelo: Om man tänker att Liiga och DEL är sämre än SHL, så har ju Byström alltid spelat på lägre nivå än SHL utöver AHL-åren beroende hur man värderar den ligan. Man kan väl inte förvänta sig att han ska vara mer än en utfyllnadsspelare i SHL? Varför gick han inte till Modo för 1 år sen?
Koch är säkert bättre än Byström men med Byström får man lite klubbhjärta.
Vad man värderar högst mellan dem är nog upp till var och en.