Inlägg: 2705118
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Koff: Inför säsongen var det någon eller några som tyckte att Zuccarello var för gammal för SHL.
Själv tror jag att han skulle vinna poängligan och framförallt assistligan med stor marginal.
Själv tror jag att han skulle vinna poängligan och framförallt assistligan med stor marginal.
+ 1
Den grabben hade kanske platsat i Modo ;)