+ 1
Inlägg: 2705128
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Wauzsig: han hade vunnit med poängligan med 20 poängs marginal. Det är ett skämt att tro att han är för gammal för shl..
+ 2
Sv: Silly season
Wauzsig:
Jag kanske var en av dom, kommer inte ihåg,
Men ja han skulle inte göra bort sig i shl. Dags för hinken att lyfta telefon.
Eller Foppa o säga ”nu räcker det! Gå till Modo, ett sm guld är du värd!”
Jag kanske var en av dom, kommer inte ihåg,
Men ja han skulle inte göra bort sig i shl. Dags för hinken att lyfta telefon.
Eller Foppa o säga ”nu räcker det! Gå till Modo, ett sm guld är du värd!”
+ 1
Själv tror jag att han skulle vinna poängligan och framförallt assistligan med stor marginal.