+ 4
Inlägg: 2708210
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Bad_Brett: Själv har jag varit ute och rest, kom precis hem från Wien och spritcentralen! 😉
Sv: Silly season
Bad_Brett: ”All öl var på 8,5 till 9%”
Gillar du så stark öl? Tycker mest det smakar alkohol när det kommer upp i den procenten och inte öl.
Gillar du så stark öl? Tycker mest det smakar alkohol när det kommer upp i den procenten och inte öl.
+ 1
Men vettefan om jag tappar några kilon på detta.