+ 2
Inlägg: 2708502
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Bad_Brett: Samtidigt kanske Sannys utspel får viss effekt. Förhoppningen är att man börjar döma för interference och sådan skit i allmänhet, men i slutspelet i synnerhet. Jag tror att TV4 är delaktiga i att domarna slutar döma i slutspelet. Det blir en sanning i att man ska tillåta tufft spel, och fattar inte att tufft spel inte har ett skit med spelförstörande att göra.
+ 2
Sv: Silly season
Bad_Brett: Var många år sedan jag såg Hägg spela, men tyckte då han hade rätt bra skridskoåkning.
Murray är som en Finlandsfärja i jämförelse.
Håller med dig om det destruktiva spelet, bara han är tillräckligt rörlig lär han kunna vara lite mer bromskloss i egen zon än vad vi klarade ifjol.
Tråkigt att se på, men det är bara att anpassa sig efter rådande läge
Murray är som en Finlandsfärja i jämförelse.
Håller med dig om det destruktiva spelet, bara han är tillräckligt rörlig lär han kunna vara lite mer bromskloss i egen zon än vad vi klarade ifjol.
Tråkigt att se på, men det är bara att anpassa sig efter rådande läge
+ 2
Personligen köper jag inte detta riktigt. då det blev plågsamt tydligt i slutspelet hur mycket det lönar sig att screena och ställa upp i box. Kolla hur mycket bättre Rögle blev när de övergick till ett mer destruktivt spel.
Vi kommer såklart aldrig kunna spela destruktivt om vi bara har backar som Näsén och Bernhardt.