+ 2
Inlägg: 2708512
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Nucky: Det känns som att ledarna också har förstått att vi måste anpassa oss mer till SHL spelet. Det går inte att köra full fart framåt och släppa till lägen stup i kvarten om man ska överleva den här ligan.
Där passar Hägg in perfekt som ett betongblock i egen zon. Hans främsta uppgift blir att rensa framför Lassi!
Där passar Hägg in perfekt som ett betongblock i egen zon. Hans främsta uppgift blir att rensa framför Lassi!
+ 3
Sv: Silly season
Vi behöver en stor elak djävel (likt Rögle haft i Bichsel) som inte viker ned sig. Vår backsida är på tok för mellanmjölk i hårdhet. Är väl bara Berg som är hyfsat fysisk i dagsläget.
Ser Hägg som en perfekt värvning.
Ser Hägg som en perfekt värvning.
+ 7
Murray är som en Finlandsfärja i jämförelse.
Håller med dig om det destruktiva spelet, bara han är tillräckligt rörlig lär han kunna vara lite mer bromskloss i egen zon än vad vi klarade ifjol.
Tråkigt att se på, men det är bara att anpassa sig efter rådande läge