1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507706 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2711426

Sv: Silly season
Byss: Kommer VO så kommer det ganska enkelt gå att finansiera via företag. Nu tror jag inte det kommer att hända, men det skulle inte bli svårt att dra in pengar för honom.

Svarskommentarer

Sv: Silly season
{5647}: Ibland funderar jag på om det skulle vara dumt att få in båda bröderna samtidigt, då allt fokus helt plötsligt skulle hamna på Victor. Det kanske vore kul för Jesper att få komma hem som "stjärna" i 1-2 säsonger?

Å andra sidan kanske det skulle vara skönt att inte ha all press på sig om målskyttet inte kommer igång?

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB