Inlägg: 2711431
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Bad_Brett: Just i dagsläget så tycker inte jag att våran offensiv är problemet, vi har en målvakt i bra Shl klass, en offensiv som ligger någonstans runt plats 10 rankingen (om man använder den måttstocken) men en backbesättningen som nog hamnar i absoluta botten.
Jag skulle ta 2 bra backar före något annat om jag fick välja.
Jag skulle ta 2 bra backar före något annat om jag fick välja.
+ 2
Å andra sidan kanske det skulle vara skönt att inte ha all press på sig om målskyttet inte kommer igång?