+ 2
Inlägg: 2712377
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Rent krasst finns det två ekonmiska svenska hockeyvärldar. SHL och resten av svensk hockey. Givetvis hade alla under SHL bytt plats med er, vilket är en stor komplimang eftersom er nuvarande ekonomi mestadels är byggd i HA, men finns många större drakar i SHL.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
vore det inte rätt kul om Björkröven gick i konken!
hockeysverige.se/2024/06/20/bjorkloven-miljonsmall-varnar-for-konkurs-valdigt-orovackande
vore det inte rätt kul om Björkröven gick i konken!
hockeysverige.se/2024/06/20/bjorkloven-miljonsmall-varnar-for-konkurs-valdigt-orovackande
+ 1
Enstaka säsong tycker jag är av mindre betydelse, över en 5-10 års period en bra ekonomi är en förutsättning för sportsliga framgångar. Där tror jag många klubbar bytt med oss oavsett serie.