+ 2
Inlägg: 2712369
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: Det där är ett fantastiskt hjärndött resonemang och förklarar rätt bra varför så många klubbar sitter i skiten.
Om du måste välja på ett ekonomiskt bra år eller sportsliga framgångar så har du redan en organisation som blöder pengar.
Om du måste välja på ett ekonomiskt bra år eller sportsliga framgångar så har du redan en organisation som blöder pengar.
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja:
Enstaka säsong tycker jag är av mindre betydelse, över en 5-10 års period en bra ekonomi är en förutsättning för sportsliga framgångar. Där tror jag många klubbar bytt med oss oavsett serie.
Enstaka säsong tycker jag är av mindre betydelse, över en 5-10 års period en bra ekonomi är en förutsättning för sportsliga framgångar. Där tror jag många klubbar bytt med oss oavsett serie.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: tur Specter var på 4-5 brynäs-matcher i vintras. Annars hade ni gått ännu mer back. ;) $$$$$
+ 2
Och frågan kvarstår, tror du att Skellefteås fans hade bytt säsong med Modo får att få ett fint bokslut eller var det viktigare med sportsliga framgångar?