+ 8
Inlägg: 2712395
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: fast det var ju bara just den här säsongen....repetera 5 säsonger och klubben är mos
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Vi gjorde 13,5 miljoner kronor i vinst när vi vann SM-guld 2007. Det motsvarar 19,3 miljoner kronor om vi tar höjd för inflationen.
Helt galet hur brunäsaren argumenterar för oansvarigt skött ekonomi eftersom fansen tycker det är roligare med sportsliga framgångar än bra bokslut.
Helt galet hur brunäsaren argumenterar för oansvarigt skött ekonomi eftersom fansen tycker det är roligare med sportsliga framgångar än bra bokslut.
+ 3
Om du måste välja på ett ekonomiskt bra år eller sportsliga framgångar så har du redan en organisation som blöder pengar.