+ 1
Inlägg: 2714296
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Ranta hade väl bäst poäng av importerna? 30p typ? Säger inte matt Oregan va värdelös, men levererade inte efter förväntningarna. Sen hade han nog mer i huvet än Hockey just då med tanke på gravid fru hemma i USA.
+ 1
(Gäller inte brynässpelare för de presterar alltid på max).
Jag förväntar mig att True har en liten fördel som spelat på stor rink, men det lär ta tig för honom som det tog för Ranta.