1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507636 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2714297

Sv: Silly season
{5647}: Ranta hade väl bäst poäng av importerna? 30p typ? Säger inte matt Oregan va värdelös, men levererade inte efter förväntningarna. Sen hade han nog mer i huvet än Hockey just då med tanke på gravid fru hemma i USA.

Svarskommentarer

Sv: Silly season
Byss: Som jag skrev så handlade det om nordamerikaner, vilket inte Ranta var. Det jag påpekade gällande Ranta var att hans start var betydligt svagare än hans avslutning trots att han spelat på stor rink tidigare. Även han behövde anpassning.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB