Byss: Som jag skrev så handlade det om nordamerikaner, vilket inte Ranta var. Det jag påpekade gällande Ranta var att hans start var betydligt svagare än hans avslutning trots att han spelat på stor rink tidigare. Även han behövde anpassning.
+ 1