+ 3
Inlägg: 2715718
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: fann denna som verkar vara från 2015.
Där ser skwllefteå ut att gynnas mest. Modo 4a och brynäs 5a
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/8wXe0w/lista-de-gynnas-mest--och-minst
Där ser skwllefteå ut att gynnas mest. Modo 4a och brynäs 5a
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/8wXe0w/lista-de-gynnas-mest--och-minst
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: samtidigt känns det ju som att vår budget ökar successivt, så det kanske är klokt att skynda långsamt.
Så länge vi inte åker ut pga ren snålhet får man väl känna sig nöjd.
Kan ju alltid hoppas att merparten av motståndarnas lyxvärvningar fetfloppar.
Så länge vi inte åker ut pga ren snålhet får man väl känna sig nöjd.
Kan ju alltid hoppas att merparten av motståndarnas lyxvärvningar fetfloppar.
+ 5
Skellefteå har väldigt bra ekonomi, men likt Växjö betalar de inte mest. Brynäs hade väl väldigt hög spelarbudget när de åkte ur. HV hade det ifjol. Leksand har väl haft bland de högsta ett par år nu.
Det är klart att spelarbudget hjälper till väldigt mycket, men det är långt giver att man vinner för det.