Inlägg: 2715851
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Nej, kommunen gick vilse och den där - var det Per Carstedt - satsningen i Afrika var vansinnig. Kommuner ska inte hålla på med sådana saker.
+ 1
Men ja, man ska inte spy på dem för det. Men spy på ledningen den perioden o kommunen som slängde in pengar på löpande band i hopp det skulle lösa sig tillslut. Det bör man.