Inlägg: 2715831
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: ja ingen fel med sekab i sig. Men satsningen med kommunens pengar på saker utomlands som skrevs av och som senare kunde köpas för 1kr typ av utredaren. Det luktade illa.
Men ja, man ska inte spy på dem för det. Men spy på ledningen den perioden o kommunen som slängde in pengar på löpande band i hopp det skulle lösa sig tillslut. Det bör man.
Men ja, man ska inte spy på dem för det. Men spy på ledningen den perioden o kommunen som slängde in pengar på löpande band i hopp det skulle lösa sig tillslut. Det bör man.
Man måste dessutom öka takten med tanke på hur sjuk orderingång man har.