+ 7
Inlägg: 2717390
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Snubblade över denna, "Sommarsnack 2024: Emil Alba"
Verkar spikat att han kommer söka sig till Övik vad det lider, då han träffade sin tjej när han var här senast och ser sig själv som en "småstadskille".
Så där kan ju hinken lägga ut en krok...
Verkar spikat att han kommer söka sig till Övik vad det lider, då han träffade sin tjej när han var här senast och ser sig själv som en "småstadskille".
Så där kan ju hinken lägga ut en krok...
Länkar:
- YouTube
- YouTube
+ 4
Jag tror att en sak som gjorde Rundblad sämre var att han spelade med Rubins som inte var den där backen som tog djup riktigt nät Rundblad klev fram. När då spelare som Ranta spelade för chansartat hamnade Rundblad på mellanhand och blev helt enkelt väldigt feg. Vi måste dels eliminera den typ av ökning Ranta gjorde när han åkte upp mot backarna, för det sätter dem i en dålig sits.
Vi måste också ha tredjegubben högt så backarna kan kliva fram, för det är viktigt för vårt spel.