SPOODI: Sanny och Svensson håller Alba som trettonde/fjortonde forward med väldigt begränsad istid. Det är väl seriens bredaste forwardsbesättning han valde märkligt nog.
Inlägg: 2717403
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: En sak som inte har diskuterats så mycket; Tror ni vi kör på med Rundblad som kapten? Jag skulle inte bli jätteförvånad om man sätter exempelvis Big Sam som kapten istället, så att Rundblad kan fokusera mer på spelet.
Med ett gäng nya tjecker, finnar och amerikaner kan det nog dessutom vara bra med en nordamerikan som kapten.
Med ett gäng nya tjecker, finnar och amerikaner kan det nog dessutom vara bra med en nordamerikan som kapten.
+ 1