+ 1
Inlägg: 2717405
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Tror inte vi kör med Rundblad som kapten, men inte säker på att man tar Big Sam istället. Tycker inte vi har nog många importer som gör att det krävs något sånt. Ranta och Lassi pratar/förstår svenska. Oklart med Winberg. Woods har varit med så pass länge nu. nJasek och LaDue utöver det?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Är ganska säker på att Rundblad får köra vidare som kapten. 25/26 blir det kanske dansken eller ett nyförvärv som får ta över
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Nej men tror han får ett A, sen är frågan vem som blir kapten. Vigge är ett naturligt val, men även Aagaard.
Nej men tror han får ett A, sen är frågan vem som blir kapten. Vigge är ett naturligt val, men även Aagaard.
+ 1
Med ett gäng nya tjecker, finnar och amerikaner kan det nog dessutom vara bra med en nordamerikan som kapten.