+ 3
Inlägg: 2719397
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9315}: Det är väl mer att det är svårt att se några positiva tendenser. Riktigt blek i VM och förmodligen den mest anonyma spelaren på hela isen idag. Tror inte det är EP-statsen som oroar folk, de är det inget fel på.
En träning är förstås helt intetsägande, då Henrik Samuelsson såg ut som Ovetjkin på försäsongen. Men det blir ju likväl roligare när nyförvärven, som Jasek, Olofsson och Winberg, visar spetskvaliteter direkt.
En träning är förstås helt intetsägande, då Henrik Samuelsson såg ut som Ovetjkin på försäsongen. Men det blir ju likväl roligare när nyförvärven, som Jasek, Olofsson och Winberg, visar spetskvaliteter direkt.
hamnar han i en kedja som fungerar otroligt bra tillsammans, likt josh kedja gjorde, så kan det bli lite mer