Inlägg: 2719399
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: jasek och olofsson är spelare som har spets, true är inte en sån spelare utan en bättre sam. stor och stabil :)
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Känner samma med True. Det positiva är att vi har spelare underifrån som kan konkurrera om den platsen ifall det inte funkar med honom. Winberg är jag otroligt taggad på.
En träning är förstås helt intetsägande, då Henrik Samuelsson såg ut som Ovetjkin på försäsongen. Men det blir ju likväl roligare när nyförvärven, som Jasek, Olofsson och Winberg, visar spetskvaliteter direkt.