Tarasov: Wow.
Inlägg: 2720368
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: nu pratar vi hockey!
MoDo känns alltid som ett av lagen som börjar träningsmatcha senast. Vet inte om det är någon sanning i det men man är lite små-avis på lagen som redan börjat träningsspela..
MoDo känns alltid som ett av lagen som börjar träningsmatcha senast. Vet inte om det är någon sanning i det men man är lite små-avis på lagen som redan börjat träningsspela..
+ 2