+ 2
Inlägg: 2720384
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa:
Jag har för mig att Karlin i en intervju med Västervik sa att den svenska försäsongen är lite väl lång. Vi ger spelarna till exempel en veckas extra semester. Tror det är orsaken.
Men desto roligare när vi väl kommer igång.
Jag har för mig att Karlin i en intervju med Västervik sa att den svenska försäsongen är lite väl lång. Vi ger spelarna till exempel en veckas extra semester. Tror det är orsaken.
Men desto roligare när vi väl kommer igång.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Tjena
Någon som har koll eller hört något om vilken mer än Pelle som skall sköta podden i vinter?
Mattias i all ära men jag hoppas man får in någon med en djupare kunskap om hockey och i synnerhet kunskap om Modo.
Någon som har koll?
Någon som har koll eller hört något om vilken mer än Pelle som skall sköta podden i vinter?
Mattias i all ära men jag hoppas man får in någon med en djupare kunskap om hockey och i synnerhet kunskap om Modo.
Någon som har koll?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: tycker också MoDo brukar starta ganska sent. Men HA brukar ju börja några dagar efter SHL
MoDo känns alltid som ett av lagen som börjar träningsmatcha senast. Vet inte om det är någon sanning i det men man är lite små-avis på lagen som redan börjat träningsspela..