{5647}: Ja, vem annars liksom. Ibland önskar man att staden var större så vi hade bättre utbud på journalister. Mattias var bra för ÖA osv men han var fortfarande den andra av två journalister totalt som bevakade MoDo. Och den första bidrar bara med krönikor.
Inlägg: 2721578
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Pelle må vara lite vilsen emellanåt, men han sitter på så mycket insider-historier och fakta om klubben som sträcker sig 30-40 år tillbaka.
Han är ett givet val, speciellt ihop med Lars Lindberg som kan hålla uppe tempot åt båda.
Därför var också Nedsläpp-podden så lyckad med Pelle och Mattias där båda hade sina olika styrkor.
Tycker dock Mattias är lättare att ersätta än Pelle som förmodligen kan rabbla -79 laget i sömnen..
Han är ett givet val, speciellt ihop med Lars Lindberg som kan hålla uppe tempot åt båda.
Därför var också Nedsläpp-podden så lyckad med Pelle och Mattias där båda hade sina olika styrkor.
Tycker dock Mattias är lättare att ersätta än Pelle som förmodligen kan rabbla -79 laget i sömnen..
+ 8