+ 8
Inlägg: 2721580
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: All respekt till Pelle men dessa poddar är inte för insider-historier och fakta om klubben sen 30-40 år tillbaka. Det är för att få en inblick i lagbyggen m.m. Ser inte varför vi skulle behöva Pelles historier mer än någon som gör intervjuer och har lite sillykällor.
Han är ett givet val, speciellt ihop med Lars Lindberg som kan hålla uppe tempot åt båda.
Därför var också Nedsläpp-podden så lyckad med Pelle och Mattias där båda hade sina olika styrkor.
Tycker dock Mattias är lättare att ersätta än Pelle som förmodligen kan rabbla -79 laget i sömnen..