+ 2
Inlägg: 2722085
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74: Tack! Fast egentligen är resultatet inte så viktigt såklart.
Har redan sett ett par matcher med andra lag och lär fortsätta med det. Framförallt tilltänkta bottenlaget Örebro, Malmö, HV, Brynäs och Timrå förutom oss.
Har redan sett ett par matcher med andra lag och lär fortsätta med det. Framförallt tilltänkta bottenlaget Örebro, Malmö, HV, Brynäs och Timrå förutom oss.
Har också hockeyabstinens, skall se eran match ikväll, Leksand spelar sin första match för säsongen imorgon
Lycka till