Inlägg: 2722090
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Lite så jag ser det med, Hrivik saknas pga Os kval med Slovakien så det blir nog en junis som de får lufta i de kommande matcherna på försäsongen
Skönt att det äntligen är igång
Lite så jag ser det med, Hrivik saknas pga Os kval med Slovakien så det blir nog en junis som de får lufta i de kommande matcherna på försäsongen
Skönt att det äntligen är igång
Har redan sett ett par matcher med andra lag och lär fortsätta med det. Framförallt tilltänkta bottenlaget Örebro, Malmö, HV, Brynäs och Timrå förutom oss.