+ 13
Inlägg: 2726546
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Cheese: Äh, det är som vanligt. MoDo drar klicks, klart det vattnas i munnen på journalisterna.
Kul med Norris!
Kul med Norris!
+ 11
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Cheese:
Allehanda läser här men ohederligt nog vill de inte referera till hockeysnack, vilket märkligt nog inte podar och liknande heller gör. Utan det är ”något forum” eller ”supportar”. Förstår inte vad man är rädd för
Allehanda läser här men ohederligt nog vill de inte referera till hockeysnack, vilket märkligt nog inte podar och liknande heller gör. Utan det är ”något forum” eller ”supportar”. Förstår inte vad man är rädd för
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Cheese: Exakt så. Ser verkligen inte problemet.
Men om man ser på plattformen X är det fans till andra lag som till 99% utgör denna kritikstorm.
Tror många är avundsjuk över att klubben går plus några miljoner per säsong oavsett serietillhörighet.
Att man går plus ifjol med 5 miljoner har inget att göra med årets budget. Det ligger inte 5 mille och skräpar som man kan använda till vad man vill, vilket vissa verkar tro.
Men om man ser på plattformen X är det fans till andra lag som till 99% utgör denna kritikstorm.
Tror många är avundsjuk över att klubben går plus några miljoner per säsong oavsett serietillhörighet.
Att man går plus ifjol med 5 miljoner har inget att göra med årets budget. Det ligger inte 5 mille och skräpar som man kan använda till vad man vill, vilket vissa verkar tro.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Cheese:
Allehanda läser här men ohederligt nog vill de inte referera till hockeysnack, vilket märkligt nog inte podar och liknande heller gör. Utan det är ”något forum” eller ”supportar”. Förstår inte vad man är rädd för
Allehanda läser här men ohederligt nog vill de inte referera till hockeysnack, vilket märkligt nog inte podar och liknande heller gör. Utan det är ”något forum” eller ”supportar”. Förstår inte vad man är rädd för
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Cheese: Man ska alltså inte få uttrycka sig svagt kritiskt gällande något som rör idrottens vägnar som helhet, bara för att media kan blåsa upp det till en "shit storm" från ingenstans? Är det så att du förespråkar en så snäv strömlinje på forumet - allt som skulle kunna koppla klubben till känslor av tveksamhet får ej föras fram?
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Cheese: Last tweet from 10 minutes ago, makes me feel like they will announce Norlinder today, i am very excited. I agree with your messagge.
+ 9
Trist att ett fint initiativ för oss som gärna bidrar, blivit till en stor snackis av negativ karaktär. Supporterinsamling är ju knappast nåt helt unikt.
Man supportar MoDo antingen genom att swisha eller låta bli. Att gnälla över det eller kritisera det ger ju uppenbarligen motsatt effekt. Fansens kritikstorm???
Jag är jävligt besviken över att vissa fans gett medier möjligheten att framställa MoDos lösning för att värva Norlinder som något dåligt.
När den bästa supportern bara skulle hållit käft och låtit bli att swisha.
Min åsikt. Inte nödvändigtvis din.